След като Lenovo купи от Google Motorola Mobility през 2014г. и продължи производството на марката, гигантът смята да обедини двете марки под името Lenovo. Компанията ще използва марката Moto, позната от моделите на Motorola, за своите устройства от висок клас, а за бюджетните ще остане собствената им марка Vibe. Rick Osterloh, Главен Оперативен Директор на Motorola съобщи: “Бавно ще прекратяваме производството на Motorola и ще се съсредоточим върху Moto. Името няма да изчезне напълно, а ще продължи да съществува, от корпоративна гледна точка, като част от Lenovo”.
Преустановяването е забележително, тъй като някога Motorola символизираше върха на безжичната технология. Все пак компанията изобрети мобилния телефон. В средата на 2000г. Motorola Razr, идващ с тънък дизайн и “Hello Moto” като тон на звънене, беше навсякъде. По-възрастните потребители ще запомнят Motorola DynaTAC като едно от първите мобилни устройства. Но времената се менят. Google купи производството им на телефони през 2012г. и го продаде две години по-късно. “Тя е нашето съкровище. Не само че ще запазим марката Motorola, но и ще я направим по-силна.” съобщава Изпълнителният Директор на Lenovo Yang Yuanqing, след сделката.
Китайският гигант иска да обедини продуктите на двете компании под името Lenovo. Устройства като Moto X ще имат синьото лого на компанията. В тази стъпка има смисъл, тъй като бизнесът на Motorola претърпя поражение. В днешни дни потребителите търсят най-новите модели на Apple и Samsung, вместо на Motorola.
Решението за сливането, вероятно е и за използването на името Moto, познато сред Adroid ентусиастите, за привличане на повече хора към марката Lenovo. Защото, въпреки че са най-големия производител на компютри в света, не са най-търсени на пазара за телефони и други мобилни устройства. Все пак на пазарите, където името Lenovo е силно, компанията смята да представи Moto устройствата като по-изискани продукти, а пазарът за Vibe серията ще е при устройствата с цена под 100$. Има разбира се и противници на действията на Lenovo. Carolina Milanesi аналитик за Kantar WorldPanel казва: “Lenovo не е лоша марка, но Motorola значи много, особено при преносимите устройства, би било жалко да обърнат гръб на този факт.”.